zondag 17 maart 2013

Oeps, zie ik dubbel?!

Ik heb nog nooit een dubbelganger van mij gezien of gehoord van iemand dat ik een dubbelganger hier op deze aardbol heb rondlopen. Ik heb weleens gehad dat ze mijn nicht aanzagen voor mij, maar dat is familie. Dat telt niet. Ik heb het dan echt over een persoon buiten je familie.

Ik heb weleens gehad dat ik iemand 's ochtend op straat zag lopen en echt dacht dat het een bekende van mij was, maar het bleek dus iemand anders te zijn. Ik zei hoi en die persoon zei helemaal niets terug. Hmmm, misschien een ochtendhumeur? Later die bekende tegen komen en vragen, waarom zei je niets toen ik je tegenkwam daar en daar?  Uuuh, denk denk denk, dat kan helemaal niet. Ik lag die ochtend op bed en liep niet op straat... Dus ik ken iemand die een dubbelganger heeft. Best grappig.


In films gebruiken ze stunt doubles. Als er een stunt uitgevoerd moeten worden, is dat niet de echte acteur maar een stunt man/vrouw die op de acteur lijkt. J-Lo heeft zelfs een mannelijke stunt double.

Johhny Depp

Brad Pitt

J-Lo

Mijn vriend zegt dat ik een beetje op Gonzo lijk van de Muppets. Het gaat dan vooral om de manier van kijken, zoals Gonzo dat doet. Verder zie ik geen gelijkenis. Een poos geleden was ik bij een vriendin thuis en liet ik zien dat ik een sok in mijn haar had (Een sok donut, om een knot te maken. Klik hier voor een filmpje hoe dat in zijn werking gaat.). Ik liet het haar zien en ze zei stop, laat die stok nu zo en klik foto!!! En waar lijk ik nu op?? Juist, een snorkel!! :) Zie jij gelijkenissen?!




Ik laat jullie nog een aantal foto's zien van dubbelgangers.

Dubbelgangers van hetzelfde geslacht
 

Audry Hepburn vs Anne Hathaway
 
Kieron Richardson vs Zac Efron
 
Carole Landis vs Amber Heard
 
Dubbelganger van het andere geslacht (man/vrouw)
 
Glenn Close vs Randy West

 Dubbelgangers van mensen vs poppen
 
Nicki Minaj vs Janice from the Muppets
 
Honey Boo Boo vs Chucky
 
Nicki Minaj vs Furby
 
 
  Dubbelgangers van mensen vs dieren
 
Snoop Dogg vs Dobberman
 
Afghaanse windhond vs Phoebe
 
Puli vs Whoopie Goldberg
 
Deze dieren zijn ook erg grappig.
 
Amy Winehouse vs kat
 

 Micheal Jackson vs hond chihuahua
 
 Dubbelgangers van mensen vs animatie/stripfiguren
 
 Clay Matthews vs The Mighty Thor
 
 Linda Hunt vs Edna "E" Mode
 
 Katy Perry vs Snow white

Of laat jij jezelf veranderen tot je favoriete popster of pop? Je kan er ook voor kiezen dat je jezelf helemaal laat verbouwen tot een persoon die je wilt zijn. Valeria Lukyanova die heeft zichzelf laten veranderen in een Barbie en Anastasiya Shpagina als the real life anime girl (het meisje op de foto met de rode haren). Valeria zegt dat ze niets verbouwd heeft aan haar lichaam en dat ze gezond eet en veel beweegt.  Eerlijk gezegd geloof ik dat niet. Volgens mij heeft ze een borstvergroting en een neusoperatie gehad en ik heb nog nooit iemand gezien die zo een taille heeft. Daarnaast zegt ze dat make-up ook heel veel doet. Dat geloof ik dan weer wel, want ze heeft echt heel veel make up op en gebruikt technieken om haar ogen groter te doen laat lijken.


Er zijn inderdaad dubbelgangers op de wereld en sommige willen echt op iemand lijken, zoals bijvoorbeeld Valeria als Barbie. Ik ben benieuwd of er een dubbelganger van mij rondloopt op deze aardbol :) Als je er een ziet, laat het me weten . . .

Wat vond jij van de dubbelgangers? Heb jij een dubbelganger of heb jij die ook nog niet gevonden?

xoxo Elvira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten