dinsdag 12 maart 2013

nail art: voorjaar, lieveheersbeestje

We hebben maar heel even van het mooie weer kunnen genieten. Ik had zelfs een beetje sneeuw op mijn verjaardag. Vandaag een voorjaars nail art, lieveheersbeestjes!


Wat heb je nodig?
 
- een top & base coat
- een rode nagellak
- stripers in de kleuren: zwart, wit en groen

Begin eerst met een topcoat en ik breng 2 laagjes van mijn rode nagellak aan. Ik heb deze uit de Glossybox van de maand februari 2013.  Daarna maak je een half rondje op het einde van je nagel en vul deze helemaal in.
 
 
Daarna zet je 2 zwarte streepjes, dat worden de antennes en daarna een stipje op de uiteindes. Nu kan je stipjes zetten op de rug van het lieveheersbeestje.
 

 
Pak de witte striper en daar maak je de ogen mee. Laat even drogen voordat je de zwarte stipjes in het midden kan zetten. Mijn vriend had ondertussen even foto's gemaakt, terwijl ik bezig was.
 
 
Ik heb mijn ring en middelvinger voorzien van een lieveheersbeestje. De rest van de nagels versier ik als gras. Ik zet een paar streepjes en dan ziet het er al uit als grassprietjes. Als laatste een topcoat en je bent klaar!

 

Kijk hieronder het resultaat.


Wat vond jij van deze nail art? Krijg je al meer zin in het voorjaar?

xoxo Elvira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten