zaterdag 9 februari 2013

Tattoo in YA face!

Vereeuwig jij je naam van je liefje door middel van een hanger met een naam erop aan een ketting of met en naamplaatje aan je sleutelbos of zet jij toch liever die tattoo, waar je misschien ooit spijt van krijgen. Er zijn mensen die graag de naam van hun liefje tatoeëren op het lichaam...


 
 

Ik vind tatoeages ontzettend  mooi om te zien. Ik kijk regelmatig op internet naar tatoo creaties of naar Miami/La/New York Ink. Misschien dat ik zelf ooit ook nog een tattoo wil hebben. Maar dat wordt geen hele grote.

La Ink
Miami ink
 
Van de week las ik een artikel over de tatoeëerder Rouslan Toumaniant. Hij  is de tatoeëerder die in 2009 Kimberley Vlaeminck voorzag van bijna zestig sterretjes op haar gezicht.  

 Kimberly Vlaeminck en Rouslan Toumaniant

Ik vind persoonlijk deze sterren ook helemaal niet mooi getatoeëerd, de plaatsen zijn vreemd, sommige sterren lijken uitgerekt. Het vormt gewoon geen mooi geheel.
 
De sterren van Kat von D vind ik bijvoorbeeld wel mooi.

Kat von D

Maar het kan erger, Rouslan Toumaniantz kent de 22-jarige Lesya via internet en Lesya heeft hun liefde bezegeld met een enorme tattoo in haar gezicht. Ze kennen elkaar heel kort en zijn al verloofd. Ik hoop echt voor haar dat ze er geen spijt van krijgt, want ik vind het echt een vreselijk lelijke tatoeage. Het lettertype is gewoon niet mooi en wat zonde van je gezicht! Ze had echt een mooi gezichtje!

 22-jarige Lesya
She did it all for love
 
Persoonlijk vind ik dat een tattoo uit je gezicht moet blijven, omdat je veel van een gezicht kan aflezen en als je gezicht helemaal vol zit met tatoeages dan valt de uitdrukking van je gezicht weg. Een kleine niet zo opvallende tattoo kan nog wel, maar zoals die sterren die je halve gezicht bedekken. Nee, niet mijn ding! Een tattoo met de naam van je geliefde in je gezicht, dat doe je al helemaal niet. Ik snap de reden daar echt niet van. Dan kan je nog zo veel van iemand houden. Het is wel een blijvend iets. Is een hangertje met een naam aan een ketting dan niet genoeg of zet hem dan op je bil, zodat niemand het verder ziet en je er geen "last" van kan hebben als de relatie over is (dan moet je in de spiegel gaan kijken en dan zie je pas de tattoo). Een hangertje kan je zo weggooien en een tattoo is voor heel je leven. Stel, je gaat het weghalen, met laser, dan krijgt ze nooit meer die mooie huid terug die ze had. Ik denk dat een cover up ook niet altijd zal helpen. Er zijn veel gevallen waarbij het wel kan, maar ik denk dat het gezicht van Lesya niet echt meer geschikt is voor een cover up. . .

Cover up
 
Ik vond nog een foto met een stelletje die elkaars namen op de wang hebben getatoeëerd. Oké, deze is ook erg, maar die vorige is nog veel erger. Hier is alleen 1 wang bedekt.

 

Liefde hoef je niet te laten blijken uit een tattoo die je in je gezicht zet. Je houdt in je hart van die persoon en daar is zo een tattoo helemaal niet voor nodig. Het lijkt wel of hij haar claimt  Zo, zij is van mij en kan nooit meer van iemand anders worden. Best bezitterig. (volgens mij heeft meneer Toumaniantz geen tattoo van haar!) Het is wel erg naïef van haar om zo een tattoo te zetten.
 
Ik snap niet wat mensen soms bezield. Tuurlijk, iedereen mag zelf weten wat hij/zij met zijn of haar lichaam doet. Dat beslis je zelf, maar of het een verstandige keuze is, dat betwijfel ik! Denk goed na voordat je een tattoo laat zetten. Een tattoo heb je echt heel je leven!
 
Wat vinden jullie van een tatoeage in het gezicht? en wat vinden jullie van het tatoeëren van namen van geliefden? Heb jij zelf tatoeages?
 
xoxo Elvira


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten