dinsdag 22 januari 2013

Armbanden opberg systeem

Heb jij dat ook? Sieraden die je overal rond laat slingeren en kwijt raakt of je legt ze op een plek neer en dan weet je niet meer waar? Ik heb nu de oplossing voor je armbanden en je hebt niet veel nodig. Je raakt geen armbandjes meer kwijt, maar zijn netjes opgeruimd. Hoe gaan we dat doen?

 
Wat heb je nodig?
  • een lege dvd/cd spindel (100 stuks)
  • 1 seconde lijm
  • accesoires om je spindel te pimpen

 


Het is heel simpel. Je versiert de lege dvd/cd spindel met accesoires die jij leuk vind. Ik zelf gebruik het liefst een spindel waar 100 stuks dvd´s/cd´s in hebben gezeten. Die is lekker hoog. Maar je kan ook een kleiner spindel gebruiken van 50 stuks voor als je maar een paar armbanden wil opbergen. Of je maakt een grote en een kleine.

Ik heb sterretjes gekocht. De sterretjes heb ik gekocht in Duitsland bij de keramik-scheune. Je kan de spindel beplakken met stickers, foam figuurtjes, glitters etc. Kies iets uit wat jij leuk vind.


Deze sterren, zijn van hout en  zou je ook nog kunnen beschilderen met verf of eventueel nagellak. Hieronder heb ik een sterretje beschildert met nagellak.


 
 

 
Als je de sterren verft, eerst goed laten drogen, daarna plak je de sterren willekeurig op. Druk het goed aan en laat de spindel even staan, zodat de sterren goed drogen en hechten aan de spindel.
 
Ik kocht bij de Intertoys een my little pony, dat maakt het net iets meer af. De my little pony plak ik er bovenop.
 
 
Je kan er ook bijvoorbeeld een klein knuffeltje bovenop plakken of een poppetje dat uit een verrassing ei komt. Je hebt vast nog wel iets liggen. Laat je fantasie de vrije loop!
 
 
Eventueel kan je de stok van de spindel bekleden met stof of papier en de bodem zou je ook kunnen versieren kunnen bekleden met een stofje of papier. Ik heb dat verder niet gedaan, omdat je er niet zo heel veel van ziet en bij mij er heel veel armbandjes omheen zitten. Uiteindelijk terwijl ik dit artikel schreef dacht ik, laat ik toch eens de glitternagellak opsmeren op de bodem. Het resultaat?! Ja echt super leuk! De glitters steken mooi af op het zwart. Ik heb gebruik gemaakt van de Essence nail art special effect topper, 02 circus confetti.

 


Hier is het eindresultaat:
 
 
 
 
Je kan er heel veel armbanden in doen of heel weinig. Het is maar net wat jou smaak is. 
 
De accesoires kun je bijvoorbeeld vinden in een hobbywinkel, Action of Xenos daar is genoeg te verkrijgen. De spindel kan je eventueel ook los kopen via marktplaats of misschien heeft iemand er nog eentje voor je heeft liggen.
 
Ik ben heel erg blij met mijn armbanden houder. Zo is alles netjes opgeruimd en raak ik ook niets meer kwijt.

Hoe berg jij je armbanden op?
 
xoxo Elvira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten